Daily Archives: November 30, 2018

Economia Col·laborativa: Innovació, èxit i reptes en l’era d’Uber i Airbnb

Published by:

Descobrix esta nova forma de consum col·laboratiu, les aplicacions en l’economia real de la col·laboració entre usuaris, les majors empreses basades en este model i els reptes de futur a què s’enfrontaran.

Matrícula: fins alal 7 de març.Realització: del 8 de març al 27 de maig.
Places: 90.Lloc: Moodle (UA CLOUD).

Aquest curs es realitzarà a través d’Internet en la plataforma Moodle d’UA Cloud. L’AVALUACIÓ consistirà en el lliurament d’una activitat de forma presencial en les dates i hores que us indicarem a l’inici dels cursos.

Accedeix a l’eina de preinscripció de la Universitat d’Alacant fent clic en el botó. Quan la teua matrícula s’haja confirmat t’arribarà el rebut del curs al teu email d’alumne de la universitat (…@alu.ua.es). Si tens dubtes o problemes, contacta amb nosaltres en infocursos@iei.ua.es