Bitcoin: La moneda en l’economia digital

Curs sobre la moneda que està cridada a canviar el concepte dels diners i els pagaments en el Segle XXI.

Matrícula: Oberta fins al 16 d’abril.Places: 90 alumnes.
Realizació: del 17 d’abril al 21 de juny.Lloc: Moodle – UA Cloud.

Accedix a la ferramenta de preinscripció de la Universitat d’Alacant fent clic en el botó. Quan la teua matrícula s’haja confirmat t’arribarà el rebut del curs al teu email d’alumne de la universitat (ALUMNO@alu.ua.es).

Si tens dubtes o problemes, contacta amb nosaltres en infocursos@iei.ua.es

Este curso se realizará a través de Internet en la plataforma Moodle de UA Cloud. La EVALUACIÓN consistirá en la entrega de una actividad de forma presencial en las fechas y horas que os indicaremos al inicio de los cursos.

Programa del curs:

1. Què és Bitcoin?
Concepte, definició i debat sobre la moneda que està cridada a canviar el concepte dels diners i els pagaments en el Segle XXI. Un tema introductori que et permetrà avançar durant la resta del curs.

2. Com funciona Bitcoin?
Com es realitzen els pagaments, quins mecanismes de revisió mèdica existeixen, on es guarden les meues bitcoin estalviats… aquestes i altres preguntes es resolen en aquest mòdul, on buidem qualsevol dubte que pugues tenir.

3. Noves oportunitats de negoci.
Bitcoin ha obert una sèrie de possibilitats de negocis al seu al voltant, que van molt més allà de la mineria. Aprèn com aprofitar les oportunitats que ofereix la moneda digital per excel·lència.

4. El futur del Bitcoin.
Acabarà per instal·lar-se Bitcoin com a moneda oficial? Quin és la seua legalitat? Pugues una moneda convertir-se en el mitjà de pagament de tot el planeta sense estar secundada per cap país de forma oficial?

5. Casos d’èxit amb Bitcoin.
Bitcoin és ja una realitat per a algunes empreses en el seu moment a dia. Descobreix ací algunes bones pràctiques que ja estan asseient precedent en sectors econòmics i activitats molt dispars.