Comerç Internacional i Negocis a la Xina

Coneix les particularitats i oportunitats del gegant asiàtic de la mà d’experts i emprenedors a Xina.

Matrícula: fins alal 7 de març.Realització: del 8 de març al 27 de maig.
Places: 90.Lloc:Moodle – UA Cloud.

Aquest curs es realitzarà a través d’Internet en la plataforma Moodle d’UA Cloud. L’AVALUACIÓ consistirà en el lliurament d’una activitat de forma presencial en les dates i hores que us indicarem a l’inici dels cursos.

Programa del curso:

1. Cultura xinesa i internacionalització.
Coneix els factors culturals xinesos que afecten als negocis com què és el Guanxi o el Jiéyuē.

2. Llocs i sectors estratègics: Hong Kong.
On cal dirigir-se i cap a on per a poder tenir èxit: quins llocs o ciutats són més proclius per a negociar i quins sectors són més estratègics.

3. Negociació, lideratge i adreça a Xina.
Com negociar i dirigir un equip de persones a Xina: quins aspectes es deuen tenir en compte, quins errors es poden cometre i com es poden solucionar.

4. Serveis digitals a Xina.
Aprèn com són els serveis digitals a Xina així com coneix les raons de l’èxit del comerç electrònic i l’el panorama actual de l’entorn de l’emprenedoria en internet a Xina.

5. Protocol i introducció al xinès conversacional (I).
Coneix alguns conceptes bàsics de protocol i introducció al xinès mandarín com els nombres o el protocol per a donar una targeta de visita.

6. Protocol i introducció al xinès conversacional (II)
Segueix descobrint conceptes de protocol i introducció al xinès mandarín com el tracte telefònic o la simbologia dels nombres a Xina.

7. Casos d’èxit: emprenedors que triomfen a Xina
Coneix l’experiència d’empreses espanyoles que exporten a Xina com és el cas de la Socarrada, la planta de cervesa artesanal més gran d’Espanya.