Innovació i competitivitat en el turisme

Factors que determinen la competitivitat d’un destí i clau de la innovació en el sector turístic.

Matrícula: fins alal 7 de març.Realització: del 8 de març al 27 de maig.
Places: 90.Lloc: Moodle (UA CLOUD).

Aquest curs es realitzarà a través d’Internet en la plataforma Moodle d’UA Cloud. L’AVALUACIÓ consistirà en el lliurament d’una activitat de forma presencial en les dates i hores que us indicarem a l’inici dels cursos.

Accedeix a l’eina de preinscripció de la Universitat d’Alacant fent clic en el botó. Quan la teua matrícula s’haja confirmat t’arribarà el rebut del curs al teu email d’alumne de la universitat (…@alu.ua.es). Si tens dubtes o problemes, contacta amb nosaltres en infocursos@iei.ua.es

Programa del curs:

Mòdul 1: R+D+I en el sector turístic
Aprofundeix en el coneixement de les baules de la cadena de valor turística i aprèn la importància de la innovació en el sector.

Mòdul 2: Competència en el sector turístic
Coneix els factors fonamentals que determinen la competitivitat d’una destinació i descobreix les claus per a impulsar l’atractiu turístic d’una destinació i a impulsar la innovació.

Mòdul 3: Renovar-se o morir, innovació en el sector turístic
Descobreix les manques existents en la innovació en el sector turístic i com el sector hoteler s’està transformant gràcies a les noves tecnologies.

Mòdul 4: Smart Destinations
En aquest mòdul aprendràs el concepte de Destinacions Turístiques Intel·ligents (DTI), quines iniciatives rellevants existeixen a Espanya sobre DTI, quins elements són necessaris per a convertir una destinació normal, en un intel·ligent, i cuales són les perspectives de futur del turisme gràcies als DTI.

Mòdul 5: Globalització i turisme
Quins són les economies emergents en el sector turístic? Quins són els efectes de la globalització sobre el turisme? Aconsegueix la resposta a aquestes preguntes i descobreix què són les integracions econòmiques i quin és el seu impacte sobre el sector.

Mòdul 6: Deu desafiaments del sector turístic
En aquest mòdul descobriràs diferents maneres de mesurar la competitivitat turística, a conèixer millor al client gràcies a les noves tecnologies, a analitzar la importància del rejoveniment de la destinació, a observar la tendència actual del mercat turístic a Espanya, i a conèixer la influència de la nova demanda turística.

Mòdul 7: Casos d’èxit: Minube.com
Els creadors de Minube t’orienten acosta la necessitat de focalitzar la teua empresa, d’aprendre el concepte de marca i diferenciació, a valorar la importància de la globalització per a les empreses turístiques, el concepte de turisme 2.0 i el viatger social i a conèixer les aplicacions especialitzades en turisme.